RX 2T 350 – Kevyt mutta tehokas vaihtoehto
Moottori:
RX 2T 350 tarjoaa pehmeää, tasaista voimaa, joka sopii monen tasoiselle kuskille.
Sylinterinkansi:
RX 2T 350:ssä on kaksitulppainen kansi, mikä tekee voimantuotosta tasaisempaa ja vääntävämpää.
Mäntä, sylinteri ja pakoaukonsäädin:
Pakoaukonsäätimen jouset ja sisäosat ovat optimoitu tuottamaan juuri oikeanlaista tehon kullekin mallille.
Kampiakseli ja kampikammio:
RX 350:ssa on 73,6 mm iskunpituus
Kestävyys, keveys ja tasapaino ovat kaikki kohdallaan.
Vaihteisto:
5-vaihdetta ja toisiovälitys 13/47.
Pakoputkisto:
Mallikohtainen erityisesti RX 2T 350 malliin suunniteltu
Uutta kaikissa RX-malleissa:
- Uudet grafiikat: Moderni, yksinkertainen ja rohkea – täysi italialainen kisailme.
- Vahvistetut jäähdyttimet: kilpakäyttöön suunniteltu– eivät väänny ja vuoda herkästi.
- Runko: Geometria pysyy ennallaan, mutta emäputken alueelle on lisätty valettu vahvike paremman jäykkyyden ja kestävyyden vuoksi.
- Alumiinitakarunko ja ilmansuodatinkotelo: Kevyt, mutta riittävän jäykkä motocrossin vaatimuksiin. Suodattimen vaihto onnistuu vasemmalta puolelta ilman työkaluja, ja istuin irtoaa nappia painamalla.
Alusta, jousitus ja varusteet
Jousitus – Kayaba (KYB):
48 mm (AOS) etuhaarukka ja 50 mm takaiskunvaimennin (C50 RCU Mono) on suunniteltu erityisesti RX-mallistoon.
Jarrut – Nissin:
Nissinin jarrut ovat tunnetusti todella tehokkaat ja jarrukäytös on lineaarista. edessä 260 mm Galferin levy kelluvalla satulalla ja takana 240 mm.
Ketju:
Kevyt ketju ilman O-renkaita – pienempi kitka ja vähemmän painoa.
Akku:
Litiumakku pitää painon minimissä.
Ohjaustangon kiinnitys – Xtrig Flexfit:
Xtrig Flexfit kiinnikkeet vaimentavat tärinä. Lisää mukavuutta ja vähemmän rasitusta käsille.
Elektroniikka ja lisävarusteet
Moottorikartat:
Kaikissa RX-malleissa on kaksi moottorikarttaa – kuivan ja märänkelin. Valinnat tehdään helposti ohjaustangossa olevasta painikkeesta.
Lisäksi:
Jokainen RX toimitetaan omalla seisontatuella.