RR 4T 480 TÄRKEIMMÄT UUDET OMINAISUUDET
– Istuin: istuimen vaahtomuovissa on uudenlainen geometria ja tiheys, mikä lisää kuljettajan mukavuutta. Suurempi tukipinta-ala ja uusi materiaalikoostumus tarjoavat nyt ajajalle paljon mukavamman kosketuksen pyörään
– Jousitus: Jousituksen kehittämisen lisäksi vuosimallin 2024 pyörissä on kevyemmät haarukan vaipat, erityisesti haarukkatankojen kiinnitysalueella. Vaipat on koneistettu uudella tapaa tarjoamaan hallittua joustavuutta, mikä mahdollistaa paremman vaimenemiseen epätasaisessa maastossa ja siten merkittävästi lisäten mukavuutta ja herkkyyttä.
– Jarrut: etujarrujärjestelmä on saanut jarrulinjan päivityksiä. Jarruletkun suojavaippa on nyt kiinnitetty kahdesta kohtaa (ylhäältä ja alhaalta, aiemmin se oli vain alhaalta), jolloin jarruletkun suoja kestää paremmin siihen kohdistuvia jatkuvia rasituksia.
– Jäähdyttimet: RR 2T 250/300 sekä koko RR 4T mallisto saavat uudet kevyemmät ja jäykemmät jäähdyttimet, joiden yläosaa on uudelleen muotoiltu suuremman ohjauskulman saavuttamiseksi. Uudet jäähdyttimet tarjoavat myös paremman jäähdytysnesteen kierron tehostaen jäähdytystä. Jäähdyttimissä on myös enemmän vahvistuksia, ja ne on varustettu uudella korkilla, joka on kovempi ja vähemmän alttiina mahdollisille iskuille.
– Grafiikka: uudessa mallivuodessa on täysin uusi aggressiivinen, geometrinen ja moderni ilme, joka on saavutettu tälle mallille tyypillisten punaisten, valkoisten ja mustien värien taitavalla käytöllä, ominaisessa Beta-punaisessa.
– Luistonesto: luistonesto on ottanut suuren askeleen eteenpäin kehityksessään. Betamotor insinöörit ovat parantaneet luistoneston kartoituksia ja löytäneet uuden, tarkemman tavan ohjata luistonestojärjestelmää, jotta se toimisi mahdollisimman tarkasti ja tehokkaasti tilanteissa jolloin sitä todella tarvitaan
– Ilmansuodatinkotelo: ilmansuodatinkotelo ja sen myötä moottoriin menevä ilmavirta on muuttunut. Tällä muutoksella saavutetaan parempi suorituskyky keskisuurilla moottorin kierrosnopeuksilla, samalla kun vääntömomentti pysyy alhaisilla nopeuksilla optimaalisena, mikä saavutettiin nykyisen pakosarjan käyttöönotolla . Tämä innovaatio mahdollistaa nyt täydellisen tehonsiirron koko moottorin kierrosalueella.