Uudet ominaisuudet
Mallivuoden 2025 Racing malleissa on sarja uusia ominaisuuksia koko 2T- ja 4T-mallistolle sekä muutamia mallikohtaisia uudistuksia.
Yleiset uudet ominaisuudet (koko mallisto)
- Uudet Ergal-alumiinista valmistetut jalkatapit: Uudistetut jalkatapit, joissa on vaihdettavat metallinastat, ovat edellistä kapeammat, mikä tarjoaa enemmän liikkumavaraa tinkimättä pidosta. Nämä jalkatapit varmistavat pyörän hallinnan ja pidon koko ajon ajan.
- Etujarrusatula: Uusissa Racing malleissa on kevyempi ja suorituskykyisempi Nissin-jarrusatula verrattuna edelliseen versioon. Se helpottaa pyörän käsittelyä säilyttäen samalla jarrutusvoiman ja progressiivisuuden.
- Suurempi takapyörän akseli: Takapyörän akselin halkaisijaa on kasvatettu 2 millimetrillä ja on nyt 22 mm. Tämä parannus lisää jäykkyyttä ja vääntövastusta, mikä tekee pyörästä ketterän ja hyvin ohjattavan tiukimmissakin kiihdytyksissä. Takahaarukka on myös päivitetty yhteensopivaksi uudelle akselille.
- Tehokartanvaihtopainike: Kartanvaihtopainike on siirretty ohjaustangon pehmusteen sisäpuolelle, säilyttäen tutun tuntuman X-Pro-malleista. Myös 4T-mallien luistonestopainike sijaitsee samassa paikassa.
- Ulkonäkö: X-Pro-malleista tutut yksilölliset, aggressiiviset ja näyttävät katteet on nyt sisällytetty myös vuoden 2025 RR Racing-malleihin. Etuvalon maski ja katteet ovat uudistettuja. Uusi kartiomainen maski ja virtaviivaiset katteet mahdollistavat helpon pääsyn ilmansuodattimeen ja istuin on edelleen helposti irrotettavissa painikenapilla.
- Tuorevoiteluöljyn sekoitus: Kaikista 2T Racing -malleista on poistettu tuorevoiteluöljyn automaattinen sekoitus, jotta pyörän painoa saatiin kevennettyä. Automaattinen tuorevoitelu on kuitenkin saatavilla lisävarusteena.
Moottori – RR 2T 125 Racing
Beta uskoo nuorten potentiaaliin ja on jälleen kerran päättänyt korostaa tätä tekemällä sarjan muutoksia malliston pienimpään kilpapyörään.
125 cc kaksitahtimoottorin tehoa on lisätty koko moottorin kierrosalueella. Moottorin huipputeho on myös lisääntynyt Tämän mahdollistaa uusi mäntä ja sylinterinkansi. Näiden muutosten ansiosta moottori on reaktiivisempi, tehokkaampi ja dynaamisempi, mikä lisää entisestään moottorin räjähtävää suorituskykyä. Uudistetussa 125 cc moottorissa on nyt laajempi käyttöalue, vaikka viime mallivuoden parannukset olivat jo nostaneet rimaa lisäämällä tehoa korkeilla kierroksilla menettämättä kuitenkaan vääntömomenttia alemmilla kierroksilla.