RACING ATTITUDE
Beta RR 4T 125-mallisto kehittyy jatkuvasti täyttämään kasvavan käyttäjäryhmän tarpeet.
Beta RR 4T 125 moottoripyörien käyttäjät ovat erilaisia. On nuoria kuljettajia, jotka hakevat ensimmäiset kokemuksensa moottoripyöräilymaailmassa ja kokeneempia kuljettajia, jotka etsivät ketterää, urheilullista ajoneuvoa, joka ei ole kallis ajaa, tinkimättä hauskuudesta ja helppokäyttöisyydestä.
Uusi 2023 RR 125 4-tahtimallisto, pystyy tyydyttämään nämä kaikki vaatimukset ja tarjoaa kaksinkertaisen määrän ratkaisuja erilaisiin tarpeisiin. Olipa kyseessä 16-vuotias, joka etsii huippuluokan supermotoa, , joku joka tekee ensikokemuksensa enduromaailmaan, aikuinen, joka etsii taloudellista ajoneuvoa kaupunkikäyttöön, tai kuljettaja joka haluaa ratkaisun, joka on helposti saavutettavissa tai aloittelija, joka löytää tie- tai enduropyöräilyn ensimmäistä kertaa.
Aiemmin sarjaan kuului ainoastaan kaksi mallia (RR 125 4-tahti Enduro ja Motard, eri väreissä), joilla oli sama moottori, mutta nyt mallisto koostuu kahdesta ajoneuvoperheestä:
– Enduro ja Motard 125 T, uudella moottorilla.
– Enduro ja Motard 125 R, premium malli, parhailla komponenteilla.
Beta uskoo edelleen 125-segmentin arvoon, minkä vuoksi se ei ole koskaan lakannut tarjoamasta yhä laajempaa mallivalikoimaa, jotta se vastaisi mahdollisimman monen harrastajan tarpeita.
RR 4T 125 Enduro & Motard
Betamotor on kehittänyt yhteistyössä Tayo Motorcyclesin kanssa upouuden moottorin, joka on erittäin innovatiivinen käyttämiensä tuotantotekniikoiden suhteen. Uusi moottori erottuu suorituskyvyllään (lain sallimissa 15 kW:ssa), luotettavuudellaan ja erittäin pienestä kulutuksestaan (1,9 l/100 km), joka on uuden 2023 RR 125 T:n ytimessä.
Tämä uusi moottori yhdistettynä usean komponentin optimointiin, kuten ilmansuodatinkotelon, takahaarukan, äänenvaimentimen ja pyörien, on mahdollistanut uuden RR 4T 125 moottoripyörien sarjan, joissa on houkutteleva tekninen sisältö maltillisempaan hintaan.
Uusi malli toimii lähtötasonratkaisuna 125-sarjaan, ja se on saatavilla (kuten aina) viidessä eri värissä, kaksi vaihtoehtoa Motardille (musta ja punainen) ja kolme Endurolle (valkoinen, musta ja punainen).
Vuoden 2023 RR 4T 125-mallisto täyttää taatusti niiden odotukset, jotka etsivät kilpailukykyisesti hinnoiteltua ajoneuvoa, joka on teollisen hienosäädön tulosta unohtamatta Beta-moottoripyöriltä odotettua rakennuslaatua ja kattavaa vakiovarustelua
TAYO ENGINE:
• Tämä moottori on osa upouutta yhteystyöprojektia Tayo Motorcyclesin kanssa, jossa komponentit on suunniteltu erityisesti Betamotor-malleihin (kampikammio, magneeton koppa, sylinterin kansi jne.) Tämä yksisylinterinen nelitahti on luotettava ja erittäin säästäväinen, ja se on nestejäähdytteinen pakotetulla kierrolla.
• Uudet komponentit: ilmansuodatinkotelo, pakojärjestelmä ja moottorikartoitus on Beta-teknikkojen suunnittelema.
• Poraus x Isku ei muuttunut edelliseen moottoriin verrattuna, mutta moottorissa on korkeampi puristussuhde 12,5:1 ja erityinen sytytystulppa.
• Uusi moottori tuo sarjan muutoksia runkoon, jäähdyttimeen, sähkökomponentteihin ja polttoainepumppuun, jotka on mukautettu tai vaihdettu sopimaan uuteen moottoriin vaikuttamatta moottoripyörän geometriaan tai ajettavuuteen.
125 R Enduro and Motard
Uudet ominaisuudet eivät lopu tähän, sillä Beta RR 4T 125 -mallisto sisältää nyt lisämallin, joka on suunnattu vaativammalle asiakkaalle, joka haluaa 125:n, joka on hienostuneempi ja persoonallisempi.
Tästä syystä RR 125 Enduro- ja Motard 4 Stroke -mallien rinnalla on nyt uusi R-versio, jota on alkuun saatavilla vain Motard versiona, mutta Enduro-versio saapuu myöhemmin tänä vuonna.
RR Motard 125 R erottuu tunnetusta japanilaista alkuperää olevasta moottoristaan ja on 125-segmentin referenssistä suorituskyvyn ja komponenttien suhteen. Tämä yhdistettynä erityiseen matta-/kiiltografiikkaan, kilpavaikutteiseen läpinäkyvään tankkiin, pinnavanteisiin ja alumiiniseen takahaarukkaan sekä äänenvaimentimeen tekevät mallista Premium-version, joka ei jää huomaamatta.
Malli on ”korotettu” teknisiltä ja esteettisiltä varustuksiltaan, mikä korostaa sen hienostuneisuutta.
Uudet 2023 RR 125 T -moottoripyörät on varustettu uudella CBS:llä (yhdistetty jarrujärjestelmä), joka ei enää hallitse jarrutustehoa suoraan, vaan Betamotor-teknikkojen suunnittelemalla erityisellä jakajalla. Kevyt, suorituskykyinen etujarrusatula täydentää uutta varustusta.
Hinnat julkaistaan myöhemmin.
Saatavuus:
4T 125 R Motard : maalis-huhtikuu
4T 125 T mallit: huhti-toukokuu