RR 4T 390 MY22

RR 4T 390

Erinomainen käsiteltävyys ja tehoalue. Todella vääntävä ja sitkeä moottori jonka teho välittyy myös maahan.

Aina on varaa parantaa! Tämän tietää parhaiten viralliset Betamotor tehdaskuljettajat: hallitseva Enduro GP & Enduro 2 maailmanmestari ja Italian mestari Steve Holcombe ja hallitseva Enduro 3 maailmanmestari Brad Freeman jotka ovat olleet vahvasti mukana 2022 pyörien kehityksessä. Ei ole myöskään sattumaa, että endurotähti Johnny Walker valitsi Betan palatakseen Extreme Enduron huipulle ja Beta enduromalliston pyörät ovat yksi luokkansa halutuimmista maailmassa.

Menestyksen vanavedessä Beta esittelee merkittäviä uudistuksia 2022 2-tahti ja 4-tahti mallistoonsa vieden jo ennestään olevat huippupyörät uusiin korkeuksiin.

RR 4T 390 MY22 TÄRKEIMMÄT UUDET OMINAISUUDET

  • Iskunvaimennus: takaiskunvaimentimessa kokonaan uudistettu sisäänpäinvaimennus, jossa erillinen hitaan ja nopean vaimennuksen säätöalue. Tämä mahdollistaa entistä tarkemmat säätömahdollisuudet kun asetukset eivät vaikuta toisiinsa. Etuhaarukaan säädöt on uudistettu takaamaan entistä vakaampi ja tarkempi ajontuntuma vaativimmasakin käytössä.
  • Ulkonäkö: kaikissa malleissa tehdaspyörien inspiroima punainen värimaailma joka on viimeistelty upeilla uusilla grafiikoilla.
  • Moottorin ohjausyksikkö (ECU): RR 4T merkittävin uudistus on uusi hienostuneempi moottorinohjausyksikkö. Uusi yksikkö tarjoaa paremman hallinnan sade ja kuivankelin kartoille hyödyntämällä moottorijarrua tehokkaammin. Karttavalitsinkytkin sijaitsee edelleen samassa paikassa jossa siihen on helppo päästä käsiksi , mutta on erinomaisessa suojassa iskuilta ja vahinkosketuksilta.
  • Vaihteisto: kaikissa RR 4T malleissa on uusi kevyempi vaihteisto.
  • Uusi jousilevykytkin: tämä ratkaisu tekee kytkimestä kevyemmän , progressiivisemman ja tarkemman sekä se sietää enemmän vääntömomenttia. Kytkimen kiinnittymistä ja irtautumista on molempia parannettu. Kytkimen esijännitystä voi myös mekaanisesti säätää 3 eri asetusrenkaalla.



Näiden muutoksien lisäksi jokaista pyörämallia on kehitetty useilla teknisillä yksityiskohdilla.