RR 4T 350/390/430/480 Racing MY22

Racing mallit valmistetaan tehdaskilpapyörien pohjalta joilla Steve Holcombe ja Brad Freeman ovat hallinneet enduron maailmanmestaruussarjaa voittaen useita mestaruuksia!

2021 EnduroGP maailmanmestaruussarja lähestyy loppuaan ja Beta insinöörit yhdessä enduro tehdaskuljettajien Steve Holcombe ja Brad Freemanin kanssa ovat kehittäneen kilpapyörät joilla voitetaan jälleen maailmanmestaruuksia.

On siis paras mahdollinen aika esitellä tämän kehitystyön tulos ja samalla tarjota kaikille mahdollisuus hankkia oikeasti kilpailuvalmis enduropyörä, Beta RR Racing MY 2022!

 

Betamotor perinteiden mukaisesti Racing mallit sisältävät kaikki ominaisuudet joilla voit ajaa haastavimmissakin olosuhteissa ja kilpailussa. 2022 Racing mallistossa on erityisesti keskitytty kehittämään iskunvaimennusta sekä voimansiirtoa säilyttäen kauniin ulkonäön ja toiminnallisuudet.

TÄRKEIMMÄT OMINAISUUDET:

Kilpaosat

Etuakselin pikairrotus vipu joka helpottaa ja nopeuttaa rengastöitä kilpailutilanteissa
Punaiset vertigo käsisuojat
Mustat erikoisjalkatapit jotka ovat leveämmät, kevyemmät sekä pitävämmät kuin vakiomallissa
Kevennetty takaratas jossa alumiinikeskiö ja teräs ulkokehä
Punaiset CNC koneistetut ketjunkiristimet
Pitävämpi Racing Blue istuin jossa tasku ajanottokortille
Musta elaksoitu vaihde ja jarrupoljin
Vaihteisto ja moottoriöljyn sekä öljynsuodattimen kansi punaista elaksoitua alumiinia
Racing grafiikat sekä punaiset vanneteipit.
Metzeler Six Days renkaat

Iskunvaimennus:

Kayaba AOS ø 48 mm kaksoiskammiokeula. Erittäin korkealaatuinen ja yhdessä Betan kanssa jo vuosia hiottu kaksoiskammiokeula. Japanialaista KYB:iä ei turhaan pidetä yhtenä maailman parhaana enduro ja motorcrosspyörien iskunvaimennin merkkinä.
Näiden muutoksien lisäksi jokaista pyörämallia on kehitetty useilla teknisillä yksityiskohdilla ja sisältävät kaikki aikaisemmin RR MY 2022 malleissa tuodut merkittävät muutokset.

RR 4T Racing malliston merkittävin uudistus on luistonesto. Moottoripyörätekniikan jatkuva kehitys tarjoaa uusia mahdollisuuksia jotka ovat hyödynnettävissä myös kilpaenduropyörissä. Luistonestotekniikka auttaa kuljettajaa hyödyntämään koko RR pyörän potentiaalin kaikissa olosuhteissa ja tilanteissa. TC toiminto on kytkettävissä päälle ja pois uudesta hallintapaneelin näppäimestä joka sijaitsee emäputken ja polttoainetankin välissä. Samasta hallintapaneelista löytyy tuttuun tapaan myös moottorinohjauskartan valintanappi.