RR 2T Enduro 50 Racing

RR 2T 50 Enduro Racing MY21
täysin uudistunut, uuden sukupolven mopo.


RR 2T 50 Enduro Racing

RR 2T 50 Enduro Racing on Betan upea luomus mopo markkinoille. Tarkkaan harkitut yksityiskohdat ja useat RR kilpapyörämalliston huippuluokan komponentit, sekä italialainen design muodostavat upean kokonaisuuden.

Uuden sukupolven mopomalleissa on täysin uudistunut runko, moottori ja design!

RR 2T 50 on alhaisen painonsa vuoksi todella ketterä käsitellä ja siinä on huippuhyvät ajo-ominaisuudet. Voimanlähteenä toimii legendaarinen Euro 5 Yamaha/Minarelli AM6 2-tahtikone.
Menopuoli on siis varmasti kunnossa, mutta niin ovat myös jarrut. 260- ja 220 mm hydrauliset levyjarrut pysäyttävät mopon todella tehokkaasti ja turvallisesti.

Yksityiskohdat

Moottori

  • 1-sylinterinen, nestejäähdytteinen 2-tahtimoottori automaattisella tuorevoitelulla (ei RR 2T 50 Racing)
  • Uusi vaihdevalitsinmekanismi ja taotut vaihdehaarukat
  • Uusi pakokaasun haihdutusjärjestelmä (Euro 5)
  • Uusi ajoneuvoon integroitu ilmansuodatinkotelo

Runko

  • Uudistunut runko – parempi käsiteltävyys
  • Uusi design joka on suunniteltu Enduron maailmanmestaruussarjaa hallitsevien Beta kilpaenduroiden pohjalta. (uusi polttoainetankki, valomaski, numerokilvet, ilmanohjaimet, istuin, grafiikat)
  • Uusi takarunko johon sähkökomponentit on täydellisesti integroitu
  • Pidempi takahaarukka – parempi pito ja käsiteltävyys
  • Uusi takaiskunvaimennus – tehokkaampi iskunvaimennus ja pidempi joustovara (enduro versiot)
  • Uusi pakoputkisto – kompakti racing putkisto
  • Uusi 1-avaimen lukitusjärjestelmä – virtalukon avaimella voit lukita myös polttoainetankin, istuimen, ohjauslukon
  • Uusi led takavalo
  • Tehokkaat levyjarrut – edessä Ø 260 mm, takana Ø 220 mm’
  • Uusi 6,5 litran polttoainetankki
  • Uudet micro-valetut jalkatapit
  • Upeat, uniikit grafiikat

RR 2T 50 Enduro Racing yksityiskohdat

  • Alumiininen takahaarukka
  • Säädettävä ø 41 mm upside-down etuhaarukka
  • ø28,5mm cone ohjaustanko
  • Punaiseksi elaksoitu äänenvaimennin
  • Linkullinen takajousitus
  • Säädettävät (comp ja rebound) takaiskunvaimennin lisäsäiliöllä.
  • Moottori ilman tasapainoakselia – hereämpi ja tehokkaampi moottori.
  • 2 jäähdytintä
  • Alumiiniset pinnavanteet
  • Ei automaattista tuorevoitelujärjestelmää. (tuorevoiteluöljy sekoitettava suoraan polttoaineeseen)
  • Punainen runko
  • 2-mäntäinen etujarrusatula