RR 2T 300 MY24

RR 2T 300 

Pyörä heille, jotka vaativat laitteelta vääntöä laajalalta kierrosalueelta. Pyörä on loistava valinta niin harrastajalle kuin kilpakuljettajalle.

Betamotor esittelee uuden RR MY 2024 malliston, joka sisältää monia niitä ominaisuuksia, jotka tekivät sen edeltäjästä niin lyömättömän viime kilpakaudella, mutta jota on edelleen kehitetty merkittävillä uusilla ominaisuuksilla RR-malliston ylivallan säilyttämiseksi.

Beta on työskennellyt tiiviisti yhteistyössä Enduro-mestarien Steve Holcomben ja Brad Freemanin kanssa kehittäkseen mallistoon uusia ratkaisuja mm. voimansiirtoon , runkoihin ja jousitukseen vahvistakseen jo ennestään kiitettyjä ominaisuuksia. Betamotor insinöörien ohjaava filosofia ei ole ollut pelkästään pyörien suorituskyvyn lisääminen vaan tehdä suorituskyvystä entistä helpommin hallittavan.

Uusi mallivuosi on saanut sarjan päivityksiä jonka tarkoituksena on ollut vahvistaa jokaisen yksittäisin mallin erinomaisia ominaisuuksia. Muutoksia täydentää täysin uusi agressiivinen punainen värimaailma.

RR 2T 300 TÄRKEIMMÄT UUDET OMINAISUUDET

- Istuin: istuimen vaahtomuovissa on uudenlainen geometria ja tiheys, mikä lisää kuljettajan mukavuutta. Suurempi tukipinta-ala ja uusi materiaalikoostumus tarjoavat nyt ajajalle paljon mukavamman kosketuksen pyörään

- Jousitus: Jousituksen kehittämisen lisäksi vuosimallin 2024 pyörissä on kevyemmät haarukan vaipat, erityisesti haarukkatankojen kiinnitysalueella. Vaipat on koneistettu uudella tapaa tarjoamaan hallittua joustavuutta, mikä mahdollistaa paremman vaimenemiseen epätasaisessa maastossa ja siten merkittävästi lisäten mukavuutta ja herkkyyttä.

- Jarrut: etujarrujärjestelmä on saanut jarrulinjan päivityksiä. Jarruletkun suojavaippa on nyt kiinnitetty kahdesta kohtaa (ylhäältä ja alhaalta, aiemmin se oli vain alhaalta), jolloin jarruletkun suoja kestää paremmin siihen kohdistuvia jatkuvia rasituksia.

- Jäähdyttimet: RR 2T 250/300 sekä koko RR 4T mallisto saavat uudet kevyemmät ja jäykemmät jäähdyttimet, joiden yläosaa on uudelleen muotoiltu suuremman ohjauskulman saavuttamiseksi. Uudet jäähdyttimet tarjoavat myös paremman jäähdytysnesteen kierron tehostaen jäähdytystä. Jäähdyttimissä on myös  enemmän vahvistuksia, ja ne on varustettu uudella korkilla, joka on kovempi ja vähemmän alttiina mahdollisille iskuille.

- Grafiikka: uudessa mallivuodessa on täysin uusi aggressiivinen, geometrinen ja moderni ilme, joka on saavutettu tälle mallille tyypillisten  punaisten, valkoisten ja mustien värien taitavalla käytöllä, ominaisessa Beta-punaisessa.

- Kampiakselin runkolaakerit: RR 2T 300 moottorissa on nyt rullalaakerit, jotka poikkeavat edellisen mallivuoden laakereista. Rullalaakerit ovat järeämpiä ja herkempiä paranten moottorin suorituskykyä.